Kartka z shekerem w kształcie taga

Hej
Dziś przychodzę z kartką w kształcie taga, powstała z dodatków firmy ScrapAndMe do kolekcji  Meadow Impression. 
Zamiast gotowego papieru scrapowego  na tło wykorzystałam papier akwarelowy, na który nałożyłam pastę przez maskę, pomalowałam to fioletową farbą. Dodałam kilka odbitek stempli, aby je uwypuklić użyłam  pudru do embossingu. 
Na środku umieściłam plastikową kopułkę, która była opakowaniem do wosków primy.
Dodatkowo dla wzbogacenia kompozycji dołożyłam listki z gipiury, robione przeze mnie kwiaty z foamiranu irańskiego, cekiny oraz gazę.








Pracę chciałabym zgłosić na wyzwanie 
artPiASKOWNiCA - kartka z sherkerem

https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/05/cards-shaker-card-edycja-sponsorowana.html


Dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty