Kartka-llift pracy Agaty

Hej


Dziś przychodzę do Was z kartką do której zainspirowała mnie piękna praca Agaty.

 Zdjęcie poniżej  



 Mogę powiedzieć, że kartka robiła się sama :)
Wykorzystałam cudne papiery od Craft o clock kolekcja Vintage bisou.
Kompozycję stworzyłam z robionych przeze mnie kwiatów z foamiranu irańskiego, 
 wykrojnikowych listków oraz koronki.
Kartka przez swoje kolory może być podarkiem zarówno dla kobiety jaki mężczyzny.

 












Prace chciałbym zgłosić na wyzwanie
 ogłoszone na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy - Lift pracy Agaty. 

https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2020/05/lift-pracy-agaty-agata-art.html

Mam nadzieję, że karteczka się komuś spodoba :)

Życzę miłego dnia:)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Мартина, какая гармоничная работа у вас сложилась! Все здесь к месту: и кружево винтажное, и бумага крафтовых оттенков, и цветы ... Большое спасибо от группы дизайнеров TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо за эти добрые и теплые слова :)

      Usuń
  3. Świetna i faktycznie uniwersalna :) dziękujemy za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty