Delikatna kartka- połączenie fioletu i niebieskiego

 Hej

Dziś przychodzę z karteczką, w bieli oraz delikatnych odcieniach niebieskiego i fioletu.
Wykorzystałam papiery Mintay by Karola, kolekcje Dreamer oraz Bloomville.
Dodatkowo dla wzbogacenia kompozycji użyłam koronkę, cekiny, a także robione przeze mnie kwiaty z foamiranu irańskiego. 
Napis "Dla Ciebie" dla delikatniejszego efektu jest odbity na kalce. 












Prace chciałabym zgłosić na wyzwanie:

DIY zrób to sam - motyw motyl.

http://diytozts.blogspot.com/2020/05/inspiracje-motyw-motyl.html

oraz

Rapakivi - bingo 
wybrałam cekiny, kwiaty z foamiranu, ramka

https://scrapakivi.blogspot.com/2020/05/wyzwanie-91.html


Dziękuję i pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Bardzo ładna :) Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka :) Pozdrawiam i życzę powodzenia! DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie fiolet zawsze jest "trudny" nieważne w jakim ducie - ty pokazałaś że wcale tak nie musi być - wyszło fenomenalnie - dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kompozycja! Lubię tą kolekcję :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty