Kartkan-kobiecy lift pracy Agaty

Cześć

Chciałabym pokazać kolejną kartkę stworzoną na podstawie pracy Agaty.

Zdjęcie poniżej :





Wykorzystałam kolekcję od Craft o clock Vintage bisou.
Głównym elementem pracy są tagi oraz kwiaty robione przeze mnie z foamiarnu irańskiego. Dodatkowo użyłam listki, koronkę oraz sznurek woskowany.
Wybrałam arkusze z akcentem różu , papiery potuszowałam tuszem distress - worn lipstick,
 dzięki czemu kartka uzyskała kobiecy charakter.











Prace chciałabym zgłosoć na wyzwanie
ogłoszone na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy -lift pracy Agaty

https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2020/05/lift-pracy-agaty-agata-art.html


Dziękuję za odwiedziny :)

Komentarze

  1. Эта работа ничуть не уступает предыдущей, а возможно и превосходит ее)) Мне нравится ваш выбор материалов. Еще раз спасибо и ждем вас вновь в TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо за добрые слова :)

      Usuń
  2. O i kolejna śliczna kartka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty