Wiosenna kartka

Hej

Dziś chciałabym Wam pokazać moją wiosenną kartkę ;) 
Kartka jest prosta z małą ilością elementów, w formacie DL.
Dla mnie wiosna to  wszystkie odcienie zieleni, brązu, a także  błękit pojawiający się na niebie. To kwiaty, z których najbardziej kocham bratki, szczególnie te w chabrowym kolorze.
Moja praca odzwierciedla moją wiosnę, każdy z nas postrzega ją pewnie inaczej.
Kwiaty wykonałam sama z foarmiarnu irańskiego, to moje pierwsze podejście do bratków jeszcze długa droga przede mną  aby spełniły moje oczekiwania :)
Użyłam tekturkę firmy #egoCraft -  ramka serca 1 
 (potuszowane Distress Ink vintage photo oraz squeezed lemonade),
liski - wycięte przy pomocy wykrojnika
 ( potuszowane Distress Ink peeled paint oraz crushed olive)
Wykorzystałam również kartkę z starej książki.

Mam nadzieję, że efekt się Wam spodoba










Prace chciałabym zgłosić na wyzwanie:

Kartkowe ABC  - F jak foamiran

https://kartkoweabc.blogspot.com/2020/03/f-jak-foamiran.html
oraz


http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-48-wiosna.html




Dziękuję bardzo :)

Komentarze

  1. Привет! Вы удачно выбрали оттенки для своей работы. Зелень и нежность голубых цветов, наполнили работу настоящей весной) Удачи в задании от TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. большое спасибо за такой хороший комментарий :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała praca, a kwiaty wprost cudowne, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz :) Cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  4. Przepięne bratki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty