Wielkanocny stroik

 Cześć
Dzisiaj chciałam pokazać coś innego, nie papierowego.
Stroik powstał dla wyjątkowej dla mnie osoby, której już niestety nie ma obok mnie fizycznie, jednak jestem pewna, że czuwa nade mną tam z góry.
Z braku czasu, natłoku obowiązków nie udało mi się niestety opublikować tego wpisu przed Świętami Wielkanocnymi.
Mam jednak nadzieję, że stroik przypadnie komuś do gustu i może stanie się dla kogoś inspiracją na przyszły rok.








Prace chciałabym zgłosić na wyzwanie
 Ogłoszone na blogu Szuflada -Kwietniowe bingo
Wybieram: Kwiaty-Zielony-Kokarda

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/04/kwietniowe-bingo.html


Poniżej link zawierający odnośnik do:
Drzewko Wielkanocne do kompletu

Bardzo dziękuję za poświęcony czas :)
Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty