Eko box

 Hej

 Dziś box eco, pełen kraftowego papieru, białych arkuszy barwionych kawą oraz herbatą.
 Box  jest  prezentem dla samej siebie :) 
Drugą moją pasją obok scrapbookingu jest czytanie książek. 
Często zapisuje sobie cytaty, które wpadają w moje ucho i głowę :)
 Box pełen tagów posłuży mi właśnie na  ich zapisywanie , dodatkowo na środku umieściłam książeczki, które również pomieszczą wiele słów.
Wykorzystałam papier kraftowy, biały, miętowy które są potraktowane herbatą, kawą, tuszami distress ( vintage photo), a także farbami akwarelowymi ( chlapania ).


Na zewnątrz pudełeczka nie dzieje się zbyt dużo, wykorzystałam maskę i tusze dzieki czemu na ściankach mamy dużo serc.
Wieczko zawiera elementy z gipiury oraz wyciętą serwetkę, wszystko "postarzane" herbatą :) Dodatkowo umieściłam napis motywacyjny od Craft o Clock, są one również wewnątrz boxa. 



Tak prezentuje się wnętrze z poszczególnymi ściankami,
trzy są dodatkowo otwierane 
- dwie zamykane na sznurek jutowy, 
-jedna na magnes 



Wolne kwadraty, są miejscami na zdjęcia 8x8 cm.
Nie zdążyłam ich niestety wywołać, chciałabym żeby wszystkie były w kolorze sepii. 








Wnętrze boxa po rozłożeniu wszystkich klapek, ukazuje zdjęcie poniżej



Środek boxa z trzema książeczkami



Prace chciałabym zgłosić na wyzwania :

DIY zrób to sam - Barwy natury

http://diytozts.blogspot.com/2020/04/54-wyzwanie-barwy-natury-colours-of.html


oraz

Na wyzwanie ogłoszone na blogu od A do Z - EKO

https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-55.html


Dziękuję i pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Fajny boxik. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super box. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pudełeczko 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczne książeczki <3 Pozdrawiam serdecznie w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super projekt !!! Dziękuje za udział w Wyzwaniu "Barwy Natury" Pozdrawiam Karola z DIY zrób to sam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty