Kartka -Vintage

 Hej
Dziś kolejna karteczka.
 Tym razem sięgnęłam po kolekcję papierów z Stamperi -PRECIOUS
To moje pierwsze tworzenie z papierami tej firmy, na pewno nie ostatnie. 
Mają one bardzo "vintagowy" charakter, co mnie w nich bardzo urzeka. 
Mam wrażenie jakby przeleżały na strychu kilkanaście lat, to takie papiery z duszą :)
Dodałam kwiaty z foamiranu irańskiego, wykonane przeze mnie. 


Kompozycję utworzyłam na postawie mapki
(zdjęcie z bloga DIY)
http://diytozts.blogspot.com/2020/03/papierowo-cykl-pod-patronatem-itd.html



Mam nadzieję, że kartka się Wam spodoba. 
Zamykana jest na magnes,
 wewnątrz miejsce na wklejenie życzeń i personalizację.













Pracę chciałabym zgłosić na wyzwania:

DIY - zrób to sam -PAPIEROWO
Kartka według mapki

http://diytozts.blogspot.com/2020/03/papierowo-cykl-pod-patronatem-itd.html

oraz

Klubu Twórczych Mam - wyzwanie cykliczne GRAJ W ZIELONE 

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-cykliczne-graj-w-zielone.html


Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Vintage to jeden z moich ulubionych stylów :) kartka jest przecudna <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) Też kocham prace w stylu vintage :)

      Usuń
  2. Cudowna kartka i ten klimacik ♥️. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam ♥️.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, klimatyczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka. Dziękujemy za udział w zabawie DIY Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Przepiekna kartka, bardzo lubie takie nietypowo otwierane kartki. Dziekuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty