Fuksja i żółć razem w parze

Hej
Dziś praca, która sprawiła mi sporo przyjemności ale i trudności :)
Zmierzyłam się z kolorem żółtym,  muszę przyznać, że nie należał do moich ulubionych.
 Przy tworzeniu tej kartki jednak zmieniłam zdanie :) Moc kolorów jest fascynująca. ..mamy tyle odcieni jednej barwy co daje nam wiele możliwości. 
Drugie wyzwanie to kartka z samych elementów do wycięcia. ..to u mnie rzadkość często dodaje koronki i kwiaty z foamiranu, które stanowią centrum pracy dziś postawiłam na wycinankowe elementy :)
Nie ma jednej kolekcji i jednych dodatków do wycięcia. Jest ich tu około 5 załączonych razem :)


Mam nadzieje, że efekt Wam się podoba :)






Pracę chciałabym zgłosić na wyzwania:

Kartkowe ABC - E jak elementy do wycięcia
oraz

Fuksja i żółty

https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/03/koloroton-22-edycja-sponsorowana.html

Dziękuję i zapraszam do zabawy :)

Komentarze

  1. Świetna! Tyle się na niej dzieje - jest na czym oko zawiesić ;) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za komentarz :)
    Lubię Wasze wyzwania, zawsze uczę się przy nich czegoś nowego :

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty