Kwiecista karteczka z błyskiem

    Cześć :)

           Chciałabym Wam dziś pokazać kwiecistą karteczkę z dużą ilością błysku, który uzyskałam dzięki wykorzystaniu papieru lustrzanego w kolorze złota oraz przy pomocy embossingu. Użyłam biały i złoty puder, przy pomocy których wykonałam listki na kalce. Złotego pudru nie zabrakło również na tle kartki.

Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu :)















Prace chciałabym zgłosić na wyzwanie ogłoszone przez Sklep Zielone Koty " Karnawałowy blask "

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-karnawaowy-blask.html

Dziękuję i pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Przepiękna kartka!!! Ma wspaniałe, stonowane, eleganckie kolory! Cudna!! Zawsze podziwiam osoby tworzące papierowe cuda, bo ja do tego mam dwie lewe ręce :)). Bardzo dziękuję za tak przemiłe odwiedziny u mnie! Posyłam moc uścisków i miłego weekendu życzę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa :) Na pewno będę często zaglądać do nowych publikacji na blogu Wielkie Małe Pasje....ja podziwiam osoby, które kochają to co robią :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty