Layout - pierwsze podejście

    Cześć

    Dziś jest dzień pierwszych razów :)
Po raz pierwszy:
  • dokonuje wpisu na swoim blogu,
  • wykonalam layout
  • w swojej pracy użyłam maski i pasty strukturalnej,
  • użyłam kawy i herbaty do postarzania papieru,
  • zrobiłam chlapania w swojej pracy.
    Jestem pewna,  że wyżej wymienione pierwsze razy nie będą jednorazowe :)
    Do tej pory wszystkie swoje prace wykonywałam dla kogoś.  Dziś zrobiłam layout dla siebie, chciałam stworzyć szczególną oprawę dla szczególnego zdjęcia. Sami ocenicie jak mi się udało :)
Fotografia przedstawia mojego tatę jak miał trzy latka,  a więc zdjęcie ma jakieś 57 lat. Jest jednym z moich ulubionych :)
    Na tło pracy wybrałam piękny motyw czarnych desek ( jak pewnie sami z czasem zauważcie motyw drewna w wszelakiej postaci to coś co uwielbiam i po co często sięgam ). Papier pochodzi z firmy Mintay by Karola kolekcja Dar Diary, kwiaty z kolekcji Old Manor oraz wykonane przeze mnie z foamiranu. Tektura jest od firmy Anemone. Natomiat listki są wycinane za pomocą wykrojników oraz z arkusza firmy craft o clock.







    Prace chciałabym zgłosić na wyzwanie sklepu zielone koty "w starym stylu"
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/01/wyzwanie-w-starym-stylu.html?m=1


    Oraz

    Na wyzwanie firmy Anemone "zainspiruj się"
http://scrapek.blogspot.com/2020/01/wyzwanie-nr-83-zainspiruj-sie.html?m=1


     W pracy wykorzystałam :


    Życzę Wam miłego dnia :)

Komentarze

  1. Świetny layout! Mam nadzieję, że powstanie ich więcej u Ciebie 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapek 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) To pierwszy ale na pewno nie ostatni :)

      Usuń
  2. Jaki fajny, bogaty w detale i pełen wspomnień layout :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty